søndag 14. april 2013

Dagens fangst!

Her er en liten smakebit på dagens funn. Jeg fjernet stoffet så fort jeg kom inn av døra, i håp om å finne det originale stoffet under nittitalls-stoffet. Dessverre var det ikke der, men jeg fjernet det gamle likevel, og tenkte at det bare måtte være sånn til jeg fikk trekt den om. Men vips dukket det opp et deilig stempel på lerretsstoffet de har brukt for å holder skumgummien i setet på plass. Og jeg liker det jeg set! Kanskje jeg skal beholde den sånn? Hm.. Lampene ble vasket og malt med en gang vi kom hjem, og resultatet ble ganske bra.









2 kommentarer:

  1. Digger den stolen. Vurdere å selge?

    SvarSlett
  2. En slik tre-hjul sykkel er meget effektiv som bremse-middel på folk som kjører for fort. Borte smågatene bak ullevål sykehus står en slik plassert på fortauet (låst fast når man ser nermere).. som gjør at man blir ekstra oppmerksom.. Fungerer best på folks om ikke kjører der så ofte..

    Rolf

    SvarSlett