onsdag 18. april 2012

Loppemarkeder i Oslo

Er du klar for århundrets loppishelg??

5 kommentarer:

  1. Har dukket opp to loppiser til; Holmlia skole og Bjølsen skole! Oppdaterer kartet imorgen.

    SvarSlett
  2. Legger til denne om dere vil ut av Oslo :)
    Det er ganske stor og bra :)


    St. Laurentiuskoret har stort loppemarked på Fjellsrud skole i helgen!! Lørdag 10 - 15 Søndag 12 - 15 lopper kan leveres Fredag etter kl 17! Hjertelig velkommen alle sammen!! ♥

    SvarSlett
  3. Skal legge den til på oversikten på forsiden. Takk for tips!

    SvarSlett
  4. Hei! Herlig å se at det er flere som er like loppe-gale som meg :D

    Men jeg er ganske ny i Oslo og har bare vært på et par av skolene som har loppis denne helgen tidligere. Var ikke så fornøyd med Ullevål, da de hadde plukket ut nesten alle godbitene til (en langvarig) auksjon. Litt av sjarmen med loppemarked er jo å kunne finne fram til noen kupp selv, ikke at de loppe-bevisste foreldrene har gått gjennom alt på forhånd og luket ut alt av interesse ;) Men Marienlyst var ok såvidt jeg husker, og Karlsrud var bra.

    Lurer på om dere har noen tips til hvor det kan lønne seg å dra denne helgen? Øst/vest? Er mest på jakt etter små teak-møbler. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken retning jeg skal satse på. Jeg har dessverre ikke bil, og da er det jo en fordel at det går greit å komme seg rundt mellom skolene med kollektivtrafikk.

    Lykke til!!
    (vet ikke om jeg tør å lese denne bloggen etter helgen, risikerer å ende opp veldig bitter over alle de fine tingene dere har fått tak i som ikke jeg har :P)

    SvarSlett
  5. Siden du ikke har bil, ville jeg satset på å gå der hvor det er flere samlet i ett område, med gåavstand/kort busstur unna. Det tror jeg må være Grefsen/Kjelsås/Engebråten, møt opp et kvarter før det åpner. Løp inn på møbelområdet, skann utvalget, og kast deg over interessante ting. Ta gjerne med deg en venninne som du kan rope "ta den!" til mens du selv løper videre. Da kan du være heldig å få tak i fine ting. Problemet er prisnivået så tidlig på dagen- men det kommer helt an på den foreldren

    SvarSlett