fredag 16. mars 2012

Mitt fantastiske arkivskap

Jeg har lett lenge etter en hylle/ skap til oppbevaring av vinglass, kokebøker etc. Det tok tid, men den som leter finner! Bare se her..... Arkivskap from the 70`s. 
Og, det beste av alt: Det var GRATIS!
(Takk til den snille damen som ga det til meg og til finn.no/gis bort)


Arkivskapet har jeg plassert ved siden av kjøleskapet. Stål+ stål = sant!


Skuffene er dype og gir masse oppvbevaringsplass.

Maskulin+ feminin ble navnet på øverste skuff. De tre resterene skuffene er foreløpig navnløse. Tips?

3 kommentarer:

  1. Jeg et forslag til navn på en skuff; "Krus & dus" kan være alt fra kopper og krus til blomstervaser.
    Fin blogg dere har!
    Klem fra Gaute

    SvarSlett
  2. Støv og klut - til kluter og kjøkkenhåndklær.
    Åh, hva jeg er morsom!

    SvarSlett