mandag 12. mars 2012

Historien om den meksikanske døra...


Samboeren min og jeg var i et bryllup i Mexico for to år siden, og var så heldige å få oppleve et autentisk bryllup i en liten landsby nord for Mexico City, San Miguel de Allende. Mens vi var der måtte jeg selvfølgelig utforske bruktsjappene som fantes, ikke så mange av de dessverre. Men likevel en spennende opplevelse, og jeg fant et par perler å ta med hjem..

Av alle ting jeg kunne finne, så endte jeg opp med å forelske meg i en dør... (se døren til venstre for meg på bildet over) Jeg elsker dører, så jeg kunne ikke gå glipp av muligheten. Problemene balet på seg, det skulle ikke være så lett å få med en dør hjem..:)


Vi måtte feste den til taket på bilen som skulle kjøre oss til flyplassen - tre timer unna!!


Vi var spent på om den hadde kommet hel gjennom flyturen - og fikk øye på den ut av flyvinduet på Gardemoen!


Men den ble med hele veien hjem, heldigvis.. Etter at vi flyttet fra Grunerløkka har døra stått i garasjen, men nå har den endelig fått en plass i hjemmet, over sengen:

Fantastiske detaljer!

Superfornøyd med plasseringen over sengen, selv om jeg skulle egentlig ønske at jeg kunne brukt den som sengegavl, men den er for "sensitiv" for det bruket- all maling vill garantert prelle av...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar