søndag 25. mars 2012

Helgens funn


Her kommer bilder av noen av tingene vi har funnet på loppemarked denne helgen! Er ganske fornøyd med utvalget, nå gjenstår det å finne plass til tingene... De grønne stolene (på bildet under) var perfekte- da slipper jeg å male de selv! I tillegg fant vi masse fint i blått og hvitt, i forskjellige mønstre.


Jeg har ønsket meg en salatslynge i lang tid, og endelig fant jeg en retrovariant som var helt strøken (se bildet under). I tillegg fant jeg en kul digitalvekt fra det deilige 70-tallet, og Lisbeth falt pladask for den sorte flamingoen-- (som jeg forøvrig jobber hardt med å overtale å gi til meg). Sodaflasken var helt strøken- alltid digg å finne slike prakteksemplarer på loppis. 


...Og sist, men ikke minst-- en deilig epleterte ble vunnet i kakelotteriet på Hasle skole! Helt klart et loppemarked-must:)  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar