lørdag 5. mai 2012

Loppemarked på Sofiemyrtoppen skole

Oi, her var det myyye lopper! Stor skolegård med massevis av sportsutstyr, møbler, lamper, kjøkkenting- plus en finloppeavdeling inne. Fant meg en fin teak skrivepult til en grei penge, men på finloppeavdelingen fant jeg noen ting, men kjøpte det ikke pga prisnivå. Litt stivt. På utsiden var det ESKE på ESKE med kjøkkenting, og det hadde garantert tiltrukket meg om det var min første loppis idag, men jeg var litt lei på det tidspunktet, så tuslet litt gjennom bare. Dette er et loppemarked for den med energi og som er klar for skattejakt!


 
Klikk videre for å se lere bilder!

Litt stive priser på finloppene, men ok utvalg


Myye sportutstyr!
Ok og oversiktlig klesavdeling ute
..og mye lamper!

Synes synd på de, her hadde det virkelig lavet ned etter at de hadde satt ut møbler og ting.. ALT var søkkvått..

Dagens funn! Fant denne teakpulten til kontoret mitt. Skal pusse ned bordflaten, var ganske slitt. Skal holde dere oppdatert på hva som skjer videre med den!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar