søndag 22. april 2012

Helgens funn!

Fornøyd med denne rammen, lurer på om jeg skal gi den en ny look!

Helgen har vært begivenhetsrik og jeg sitter igjen med en del inntrykk. Etter en laaang biltur (fredag) til Malmø, prøvde jeg å snike til meg bruktmarked/loppisbesøk i mellom slaga, det ble to totale bomturer. Skal jeg trekke frem noe positivt, så må jeg gi kred til GPS`n, den finner frem overalt og er en utrolig deilig støttespiller i søken på nye steder. Årets loppishelg er over og jeg er fortsatt helt uviten om jeg har vært på de rette stedene. Er veldig fornøyd med søndagshandelen, men savner litt de helt "unike" tingene.

Ja, ja noen nye bilder til samlingen...

Klikk videre for flere bilder...
 

Gleder meg til å starte med "lampeprosjektet"





 



1 kommentar:

  1. Masse kule ting :-) digger den nesquick boksen....

    Anette :-)

    SvarSlett